wtorek, 24 marca 2009

HMM

To co widzimy się jutro o 19 lub 18 w Clubie ? 

8 komentarzy:

  1. Od razu mówię, że nie dam rady. 3 kartkówki i odpowiedź z historii na czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho ho, wystarczy dzień nie zaglądnąć i tu sie juz zmienia ;-)
    Ja mam dwa wyjścia - albo przyjde [bardziej mi pasuje na 19.00], przyniosę laptopa i bedziemy mogli ogladać zarówno zdjęcia i filmy. Ale do tego muszę wiedzieć że mamy salę i co najmniej 2 chętne [ekhm] osoby, bo droga do C49 zajmuje mi z lekka godzinę i nie chciałbym jej pokonywac na darmo ;-)
    Drugie wyjście to kurs Cisco, który systematycznie i z przyjemnością w środy olewam na rzecz fotografii, ale to wtedy gdy inni też zamarudza bądź braknie nam miejscówki.
    Pozdrawiam, simon :]

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez nie bedzie, podobnie jak Maciek.
    Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Hania, Straho, Dorota, Juanka? No i czy sala będzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam benzyny. Ale jeśli nie będziecie mieli sali na dole to sobie pogwarzyć możecie i tak.
    Hanka

    OdpowiedzUsuń
  6. ja będę, jeśli ktoś oprócz mnie ruszy dupkę. bo chyba nie ma sensu w dwójkę takiego zamieszania robić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widzę to lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  8. no to do za tydzień pysiaczki;*

    OdpowiedzUsuń