piątek, 6 listopada 2009

ZLECENIE ZDJEC ! SUPER WAZNE

Byłam wczoraj w klubie 1949, bo mi się pokitrały dni, nie ważne, ważne że Paweł zlecił zrobienie panoramy placu centralnego. Podobne ujęcie wisi w klubie 1949, ale Paweł chce o wiele większe, z zachowaniem proporcji i każde centrum osobno. Potrzebuje to do nowej kawiarni, o której nie chce mi powiedziec. Ja ze względu na brak odpowiedniego sprzętu nie jestem w stanie tego wykonac (zdjęcia MUSZA byc w mega dużej rozdzielczosci), dlatego przekazuję Wam, nazwisko moze wisiec pod zdjęciem, tak więc... reklama :P Więcej informacji w klubie1949 !

JUANA

3 komentarze:

  1. Jest jeszcze jedno zlecenie:
    w fundacji w szafce jest koszulka Wisły z podpisami wszystkich piłkarzy. Trzeba zrobić komuś w tej koszulce atrakcyjny portret - tak żeby się na allegro dobrze sprzedała. Jak już zrobicie zdjęcie to mi prześlijcie. Kasa ze sprzedaży pójdzie na was albo na kolegów z innych warsztatów US. Juanka czy możesz mi przesłać login i hasło do tego bloga na mój mail: cracow.apartment@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę wykonac zdjęcia koszulki.

    Juana.

    PS. Mail wyslany.

    OdpowiedzUsuń
  3. W środę może ją sfocę ! :-)

    Juana

    OdpowiedzUsuń