piątek, 13 listopada 2009

bardz wazne

kolejne spotkanie - ostatnie w tym roku, bedzie we wtorek o godzinie 18.00 w 1949. poprwoadzi karolina sekula.
prosze przyniesc zdjecia ktore beda mogly byc zaprezentowane podczas 23 listopada w teatrez ludowym podczas imprezy konczacej zimowy cykl zajec. zdecydowalismy sie na slideshow, nie na wystawe. wystawe zrobimy w czerwcu.

w zwiaku z tym, ze mnie nie bedzie (jade na wakacje) bardzo dziekuje za udzial w zajeciach. mam nadzieje, ze cos wam daly i ogolnie jestescie zadowoleni.
zapraszam tez na kolejna edycje. od lutego.

do zobaczenia

T

2 komentarze:

  1. mnie dzis nie bedzie, ale nie mam zadnych zdjec bo mialam formata i dopiero powoli cos odzyskuje z plytek... tych zdjec w wiekszej rozdzielczosci napewno nie mam.
    xoxo doris

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie jest Fundacja Ludowego i o co chodziło z tymi apratami i filmami?

    OdpowiedzUsuń