wtorek, 20 października 2009

Halloooooo

moi drodzę słów parę od zacnej juanki ! 

a więc dzisiejsze warsztaty, tj z dnia 20 października uważam za najlepsze, jakie odbyły się odkąd chodzę na Ukrytę Skrzydła, ACZ serdecznie przepraszam za swoją twarz i anty talent do modelowania. zrehabilitowac się mogę jedynie zapraszając na jakieś zajęcia osobę, która poważnie nadaje się do modelingu i jeśli kiedyś byśmy chcieli zorganizowac jeszcze raz podobny wieczór to proszę do mnie, uh ! 

PS. wszystkie zdjęcia z moją twarzą - zabraniam publikowania bez mojej zgody, gdyż wpadłam przez Was w depresję XD !

JUANKA

4 komentarze:

  1. co mnie ominęło.....:((((( i jak tu lubić szkołe...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. no, szkola ssie. dzisiaj bylo baaaardzo fajnie & zabawnie. :)

    ju

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie, cos sie dzialo i bylo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy indziej tez jest ciekawie!!!!!

    pilny warsztatowicz

    OdpowiedzUsuń