czwartek, 4 czerwca 2009

wystawa wystawa

drodzy warsztatowicze.
jak jak ida przygotowania do wystawy? czy koncepcja jakos sie klaruje. powtorez:
-dziewczyny - pomysl z praniem super
-szymon - pokazesz dwie rzeczy: zeby i parki?
-basia: - fajne te portrety o ktorych ci pisalem,fajnie byloby je pokazac
-justyna: dwie rzeczy do pokazania.
-maciek - mam nadzieje, ze zdjecydujesz sie na udzial. szkoda by bylo
-ania/hania - rozumiem ze zdjecia ostatnie bez podpisu to twoje?

oprocz tego wciaz czekam na zdjecia lozek....bardzo o nie prosze jeszcze raz!!!!!!

ps nie wiem czyje sa zdjecia portretowe z czogiem, ale ze smietnikiem rewelacja :
ps2. podpisujcie sie pod postami i zdjeciami

dziekuje

T

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. moj czolg byl, moj smietnik, miski dojada.
    h

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia blizej nie okreslonych sa moje i Macka. do lampy sufitowej sa Macka a reszta jest moja
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałem też pokazać kilka ujec z kamienicy, umieścić je na prostopadłościanie. Wolę chyba mniej zdjęć a z 3 tematów. Może być Tomek?
    Przez weekend podeślę Ci wszystkie do wglądu :)
    Wogóle lipe mam teraz bo sesja produkuje już swoje trujące wyziewy :/ Dlatego tak ślamazarnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie bede mogla wziac udzialu w wystawie, pracuje wtedy i nie da rady zebym sie urwala.
    Basia

    OdpowiedzUsuń