poniedziałek, 1 czerwca 2009

welcome to real life Maciek

Gdyby stało się tak, że skończy się na jednodniowym pokazywanku, no byłoby niefajnie. Ale takie życie jest.
Hmm tak rzeczywiście to jest duży problem jeśli ktoś z własnej nieprzymuszonej woli organizuje zajęcia na które mniej lub bardziej chętnie przychodzę, w dodatku poznaje mnie z profesjonalnym fotografem, daje możliwość zrobienia wystawy w teatrze ludowym ZA DARMO, chce zapłacić za moje odbitki i jeszcze do tego żeby podziękować za współpracę chce mi dać t-shirt ZA DARMO. To rzeczywiście za dużo zachodu dla ciebie Maciek.

Przykro mi, że twój egoizm nie pozwala docenić tego, że ktoś ci chce zrobić dobrze.
A już na pewno życzę ci - kiedy będziesz sobie organizował wernisaż - żeby tego zachodu było o wiele mniej.

Hanka

14 komentarzy:

  1. Podzielam.

    Juana

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że doceniam zajęcia i naprawdę wszystko co wyniosłem z warsztatów, ale to naprawdę mój problem czy wystawię zdjęcia, czy nie, a nie Wasz. Bo sam, z własnej woli, robię sobie krzywdę i mam do tego prawo. A gdybym nie miał żadnych zdjęć na wystawę, też byłbym zły? Materiał na wystawę jest, więc o co chodzi Pisząc wiersze do szuflady, w skutek tego, że ktoś mnie do tego zachęcił i zmotywował, nie muszę jednocześnie ich publikować, proste i logiczne. Zresztą o co Ci chodzi? Nie tylko ja nie chcę publikować zdjęć z naszej grupy, więc Twoje zarzuty uważam za śmieszne i bezpodstawne.

    OdpowiedzUsuń
  3. auć... spokojnie ludzie :)
    Mysle, ze nie predko o ile kiedykolwiek dostaniemy znowu taka szanse:) wiec ja ciesze sie nawet jesli ma to trwać 15 minut :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo. :-)

    Juana

    OdpowiedzUsuń
  5. Maciek, ale ty już napisałeś że rezygnujesz z wystawy - zupełnie nie wiem czemu się teraz tłumaczysz. Twoja decyzja jest uszanowana.
    Hanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uszanowana? To po co ten post? Dżizas.

    OdpowiedzUsuń
  7. po to żebyś poznał to nowe słowo
    h.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu, powiedz mi jak to się wszystko prezentuje : finał Ukrytych Skrzydeł ma się rozumieć przez to, że jest ogólnie finish i jest ogólna impreza dla wszystkich modułów czy to tylko finish dla nas ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Polega to na tym, że wszyscy którzy pracowali przez ten semestr w grupach pokazują to co udało się przez ten czas stworzyć razem. Czyli nie będziemy sami.
    h.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam pytanie:) podpisujemy jakos nasze zdjecia??:P Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój wybór. Juana chyba mówiła, że można sobie zdjęcie podpisać już podczas obróbki, to dobry pomysl. Można też wydrukować napis lub podpisać tylko na odwrocie.
    Nie chcesz podpisywać, to nie podpisuj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Juana wytłkumacz łopatologicznie jak dodać podpis na zdjecie? w PS sie da?

    OdpowiedzUsuń
  13. W psie można. Pomysł zarzuciła Doris. Ale chyba jest tak, ze jeśli idzie się do punktu np w MM czy Kodaku, to wrzucasz płytkę do czegoś takiego i na ekraniku sobie wybierasz te marginesy, jeszcze można chyba takie podstawowe sprawy załatwić jak kadr czy ekspo, więc myślę, że prosty podpis również by się dało. Ja raczej zrobię na osobnych kartkach własnoręcznie podpisy i obok prania powieszę ;-) Nie chcę psuć zdjęć.

    Juana

    OdpowiedzUsuń