środa, 17 czerwca 2009

PO wystawie

Moi Drodzy
Dziekuje za udzial w wystawie i warsztatyach. mam nadzieje, ze sie podobalo, nawet jak zdjecia zawisly na haczykach ;)moim zdanie ogolnie fajnie to wyszlo wszystko lacznie z lozkiem. gratuluje!!!!
ale nie ma co spoczywac na laurach. trzeba ostro brac sie do roboty i kontynuuowac prace swoje: portrety, parki, spacery z psem. nowa huta spoza huty to wciaz super temat do zrealizowania. sam bym go zrobil, ale nieladnie podbierac cudze pomysly, wiec goraco zachecam !!!!!:)
Dziekuje tez za udzial w warsztatach.Daly wam cos? napiszcie. a moze inaczej sobie cos takiego wyobrazacie?
milych wakacji (moga byc z aparatem)

Tomek

8 komentarzy:

  1. Dały, dały. Przede wszystkim tego, co może być ciekawym tematem na zdjęcia, że technika fotografowania ma drugorzędne znaczenie [jest tylko środkiem i zależy od wizji twórcy], jak dobierać zdjęcia no i jak się robi wystawe ;-) Wiele innych rzeczy też :) Niech się również pozostali wypowiedzą.
    Dziękuję Ci również, to dla mnie (bez)cenne doświadczenie.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że jeszcze będzie okazja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie brakowalo porad technicznych, ale nie mielismy czasu zeby rozwinac temat.
    Mam nadzieje, ze tshirt sie nie skurczy ZA bardzo.
    Dały zajecia dały, ale musze sobie to poukładać w głowie:)))
    h.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieks Tomasz
    h.

    OdpowiedzUsuń
  4. i mnie dużo dały :) musze się w końcu wziąć za siebie!

    no, i dzięks tomek.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tez pomogly nie spodziewlalam sie takiego postepu w ciagu pol roku, przykro mi ze nie moglam uczestniczyc w wystawie i nawet w pasc nastepnego dnia ale to inwestycja we wlasny aparat jak dobrze pojdzie z ta nieszczesna praca :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo bardzo zadowolona. Dzieki Tomek, chyba przede wszystkim jednak za moblizacje :) o reszcie nie wspominajac;)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. a to mi milo:)
    a co rozumiesz apropo tych porad technicznych?
    pozd

    T

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzi mi o porady w rodzaju: "Jak byś sobie ustawiła tutaj tak to tu by wyszło lepiej."

    ale to drobiazg jest - nie zarzut ;)
    h.

    OdpowiedzUsuń