wtorek, 26 maja 2009

Wystawa

Sprawa jest prosta.szkoda czasu na umieszczanie w internecie. niech kazdy przejzy swoje zdjecia co je zrobil przez ten czas i wybierze najlepsze. z zapasem oczywisie. moje sugestie: Maciek - czarne portrety, Joanna - mam nadzieje, ze cos uda sie wybrac kolorowo portretowego, na pewno sie uda;), podobnie pani Dorota, Szymon - zestawy protetyczne + parki + kamienica, Justyna - huta z oddali + Szwecja, pani Ania - pies, Hanna - ma cos wybrac, reszta tez ma cos wybrac. Do tego oczekuje tematu lozka. Koniecznie i bez zartow. po kolejne w zrobienie wystawy maja zaangazowac sie wszyscy. chodzi o myslenie, wybieranie, obrabianie zdjec, oprawianie, wieszzanie etc.
jezeli codzi o wybor zdjec to chcialbym zeby to byly takie autorskie plansze. ale nie jestem tez zwollenikiem tradycyjnych wystaw. wiec moja kolejna propozycja jest taka zeby zastanowic sie nad sposobem ekspozycji, a hanne, zeby ustalic czy wymyslone sposoby uda sie zrealizowac. mysle ze np. moze jakies zdkecia moznaby powiesic na nitkach np. nakleic na sciane, albo drzwi etc. kreatywnosc wskazana.
i kiedy juz stworzycie swoje zestawy w maksymalnej wielkosci i przygotowane kolorystycznie to przyniescie ja na spotkanie. kolejne. zaraz zastanowie sie kiedy. i wtedy razem dokonamy selekcji ostatecznej.
proste? proste!

pozowdzenia

T

14 komentarzy:

  1. Norwegia Tomek !:P Ja sie pisze o ile dzien pozniej nie bede miec jakiegos egzaminu ;/ a kiedy bedzie ta 'wystawa' 15 ? i gdzie ?:p
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Budżet mamy na to 200 zł. Kto potrzebuje dofinansowanie proszę dzwonić.
    Hanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie czaję. To mamy iść sobie wywołać te zdjęcia i przynieść? A jeśli potrzebujemy kasy to do Hani ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdjęcia z łóżkiem pokaże dopiero wtedy, gdy wywołam film. Póki co nie mam piniążków, aby to zrobić. Na srode mamy przyniesc te zdjecia w pelnej rozdzielczosci czy czy czy czy czy jak ?
    Juanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chyba nie wywołane :O ?

    OdpowiedzUsuń
  7. rety.w formie cyfrowej!!!!!w najlepszej jakosci i wielkosci jak sie da!!!!!
    T

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ktoś nie umie obrobić zdjęć, tudzież chce jakąś oprawę graficzną, służę pomocą.

    M. G.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. a jeśli ktoś nie ma zdjęć. i w ogóle jest nogą?

    OdpowiedzUsuń
  11. Doris ma zdjęcia i jeśli jest nogą to zgrabną. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wezcie mnie dzieci nie denerwujcie. nikt nikogo do niczego nie zmusza. tylko szkoda byloby polrocznej pracy.... jesli Doris...jesli doris sie wezmie w garsc to na pewno cos sie znajdzie. jedno chociazby!!!!ale takie ze az!!!!
    pozatym mysle ze ta wystawe trzba zrobic inaczej. nie tak tradycyjnie tylko w roznych formach: zdjec na nitkach, ksiazeczek, zdjec w pudelkach z dziurka, naklejonych w toalecie, na podlodze, na wysokosci psa....pomyslcie. ale jedno jest wazne, jezeli sie nie zaangazujeciwe to bedzie DUPA nie wystawa.

    T

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem za jakimiś niekonwencjonalnym podejściem do sprawy. Można pozawieszać jak pranie. Nie wiem gdzie będzie wystawa, ale jeśli w 1949, to można na stolikach przyczepić do takich trzymajek na zatrzask. Pokombinować, aby wymusić myślenie u odbiorców. Niech szukają prac i dobrze się przy tym bawią :-)
    Juanka

    OdpowiedzUsuń