środa, 27 maja 2009

Dzisiaj ani mnie ani Tomka nie bedzie w klubie.
Wy sie spotkajcie zeby omowic wystawe.

Kasa.
Z kasa jest tak: kazdy moze liczyc na dofinansowanie. I trzeba te pieniadze wykorzystac, nie krepujcie sie - dzwoncie to powiem co i jak.

W teatrze mozecie sobie na szalenstwa pozwolic - warunek taki: wszystko wroci do normy po wystawie.
Ramy w foyer maja wymiar 70 x 100.
Mozecie liczyc na moja pomoc. Mam nadzieje, ze ja moge liczyc na was w ta sobote.

Juana zdjecia z Nocy w Miescie na CD i hops do fundacji.

kisses
h.

4 komentarze:

  1. Żaden z nas nigdy nie organizował sobie wystawy, przydałyby się uwagi i porady kogoś z doświadczeniem. Kiedy możemy na takowe liczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozemy sie jutro spotkac pod Ludowym, proponuje o 19tej zobaczymy jak mozna zdjecia wyeksponowac.
    H.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja jutro o 19 sie pisze. Juana

    OdpowiedzUsuń