sobota, 30 maja 2009

apropo wystawy

Zaczynam ogarniac.zrobmy tak. bo rozumiem, ze sami sobie wyprodukujecie swoje prace i w miare opracujecie koncepcje wieszania. w takim razie, piszcie na blogu w jaki sposob chcecie pokazac swoje zdjecia. wtedy ja bede mogl pomoc lub doradzic, co zrobic, zeby bylo lepiej i zobaczymy co wymyslic, zeby pomysly na ekspozycje sie nie powtarzaly. pomysl ze sznurkami jak na pranie jest super.

teraz kolejna kwestia. zdjecia lozek. ja sie tym zajme. prosze tylko wyslac na mojego maila towiech@gmail.com swoje zdjecia. i to jest obowiazkowe. kazdy ma przyslac!!!!!!! ja zrobie z tego taka ksiazeczke. zdjecia nie musza byc obrobione. te ktore pokazywaliscie na blogu sa ok tylko prosze o wieksze pliki. Basia przyslij ze dwa albo trzy, a na pewno z ta dziewczynka i takie jakby spod lozka.

MAciek: a jakby zrobic duze ksera z twoich zdjec? pomysl. to moglby by byc niezly efekt. justyna: twoje moze mozna pokazac po jednym w takiej ogromnej ramie, co tam podobno sa? Basia: wybierz kilka swoich portretow, moze saksofonistke rybim okiem i to 9 od gory:), Szymon: masz jakis pomysl jak pokazac twoje?

T

21 komentarzy:

  1. Ja zdecydowałam się na więcej zdjęć. Jeszcze nie wiem które dokładnie, ale na pewno koło 7-8. Będą przemieszane z Juankowymi, bo my razem zrobimy sobie wiejskie podwórko! :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. My robimy wiejskie podwórko, gdzie wykorzystamy motyw ze zdjęciami na sznurkach. Zawsze może ktoś swoje "brudy" do nas dowiesić. Zdjęcia będą również umieszczone na "akcesoriach", typu rower, ławki, garnki. Oczywiście na sznurkach będzie jeszcze prawdziwe pranie wisieć. Jeszcze musimy pomyśleć nad tym jak zrobić płot. I w ogóle w którym miejscu powstanie nasza wieś, ale coś wymyślimy, nie Doris ? :-) Łóżko podeśle, jak wyproszę od rodziców pieniążki na wywołanie filmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I mam bardzo ważne pytanie. Wystawa odbywa się 15 czerwca, ale czy da radę jakoś określić mniej więcej o której będą mogli inni ujrzeć nasz efekt?

    I jeszcze jest sprawa taka, ze na wstępie będzie to podwórko, ale jeśli okaże się, że wystawa będzie kilka dni, to my będziemy mogły później zostawić wszystko jako pranie, a wieś nasza zniknie. ;-)

    Juana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię ozdoby z kości zwierzęcych na czarnej planszy, gdzie będą wywieszone moje zdjęcia. Marzy mi się taki łańcuch z kości, tzn. kilka kości połączonych sznurkiem, zawieszonych na górze czarnej planszy z Ludowego, którą sobie zaklepałem. Oprócz tego, chcę aby z planszy, jako że jest materiałowa, wystawały druty, gdzie będą wplecione jakieś gnaty. Czemu kości? Otóż wydaje mi się, że będą dobrze komponowały się ze zdjęciami - wywieszone foty traktuję jako autoportret, jako pewien szkielet mojego umysłu, moje zboczenia i inspiracje. Kości symbolizować będą jakąś strukturę, szkielet, fundament. Poza tym myślę, że będzie to fajnie wyglądało. :)

    Duże ksera z moich zdjęć? Jeżeli miałyby tworzyć jakieś tło pod odbitkami A3, to może być OK. Jeżeli miałbym wystawiać same ksera, to raczej nie, bo myślę, że zatraciłoby się sporo szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmawiałam dzis z Hanią i mówi ze wystawa bedzie tylko 15 :( , ale faktycznie to ważne w jakich godzinach ? :O fajnie jakby do późnych godzin można je było oglądać bo jakby nie patrzeć to jest dzień w tygodniu, nauka, egzaminy, praca itd :P

    co do moich zdjęć to myślałam o dwóch drabinach, sama je sobie przywioze jesli nie bedzie na miejscu:) bo te ramy to sa tylko 3 :(
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy moje drabiny na waszym wiejskim podwórku nie komponowałyby sie idealnie :P :>?
    Justyna:P

    OdpowiedzUsuń
  7. tez by mi sie przydala godzina bo mam robote do 21 ipewnie bede musiala wziac wolne a musze to zrobic takos chyba 3 dni wczesniej.
    reszte masz Tomku na mailu.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie dokonałem ostatecznego wyboru zdjęć. Potrzebuje przede wszystkim wiedzieć, czy warto wystawić te zdjęcia parków, które mam, grupa ;-) doradzała mi żeby nie, ale może ty chciałbyś?
    Zdjęcia kamienicy planuję przylepić do kilku mniejszych prostopadłościanów w kształcie bloków, porozstawianych na ziemi, lub przylepić na jednym większym. Zdjęcia protetyków... hmm.. nie mam głebszego zamysłu, być może na planie krótszych boków trapezu, czyli jedno zdjecie na srodku na scianie i 2 po bokach odstajace jak skrzydła.
    Z parkami wymyśliłem że chciałbym zrobic takie krzaczki, tzn druty wystajace z podłogi na końcu których są zdjecia. Tak gęsto, że trzeba troche w krzaku pogrzebać, żeby zobaczyć zdjęcia. Albo na zielonych wstażkach z sufitu [jakkk?!] - bo to tereny zielone.
    Szkoda ze tylko 1 dzień.
    simon

    OdpowiedzUsuń
  9. A. Co do łóżka, to zrobie nowe zdjęcie, tamto które dałem na blogu jest nieciekawe. Jutro, pojutrze, ok?
    simon

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymon, nie sugeruj się ani nami, ani Tomkiem. Jeśli czujesz, że chcesz pokazać dane zdjecia (tu: parków) to dawaj! Przecież to ma być część TWOJEJ wystawy ! :-)

    Justyna, myślę że drabina będzie OK. I są chyba dwie w teatrze z tego co widziałam. Można je dać pod płot, o ile takowy mieć będziemy :D

    Juana

    OdpowiedzUsuń
  11. cool :) szkoda ze bedzie to tylko 1 dzien bo zapowiada sie swietnie...
    J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się ten fakt nie podoba ! :P Bo jednak szkoda. Dużo osób by mogło chcieć ujrzeć, ale danego dnia nie mogło. Z 3 dni chociaż jakby trwalo (jeden dzień w naszych wymyślnych formach, później zdjęcia mogłyby tradycyjnie wisieć na ścianach), byłoby genialnie ! Ale co poradzimy. Juana

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz, czy ja dobrze rozumiem, czy wystawa w ogóle będzie trwała tylko 1 dzień czy 1 dzień będzie niekonwencjonalnie wywieszona, a potem zdjęcia będą wisieć w antyramach?

    OdpowiedzUsuń
  14. z tym jednym dniem to trzba pogdac bo to faktycznie bez sensu mi sie wydaje!!!!
    justyna: wybor taki: 0112,0105,0094 i jest material o kominach. pomysl tez o poduszkach. moze cos by sie dalo.
    wies bardzo fajna. co do kosci, to jak tam chcesz, ale dla mnie to zdjecia same robia klimat ;)
    czekam na lozka.
    szymon: z parkami to mysle ze tak. szczegolnie jak masz na to jakis pomysl.

    T

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę marudzić, ale na jeden dzień według mnie za dużo zachodu z organizacją. Myślę, że wywołanie zdjęć + dekoracja + staranie się o zwrot kasy za wystawę + sam fakt zrobienia zdjęć, to zdecydowanie nieproporcjonalnie więcej pracy do czasu trwania tej wystawy. Jeżeli to naprawdę będzie trwało tylko jeden dzień, to przemyślę w ogóle to, czy brać udział w finale. Chciałbym, żeby ktoś zobaczył te zdjęcia, przez te kilka godzin niewielu ludziom będzie dane tą wystawę obejżeć. Chciałbym, aby to rzeczywiście była wystawa, a nie coś, dzięki czemu mamy poczuć się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam godziny jeszcze - jak sie dowiem dam znac. Ale zagladajcie na:

    fundacjaludowego.pl
    ukryteskrzydla.pl
    terazhuta.pl

    Tam informacja moze byc wczesniej niz na mojej skrzynce.
    Aha, sprobuje zlatwic zeby wystawa powsiala dluzej.

    Puki co to moi dordzy zerwalam zjebe od Staszka za to, ze sie nie macie poczucia obowiazku.
    Hmmm niestety nie mam na to wplywu, choc bym chciala.

    No nie wiem jak wam to delikatnie wytlumaczyc. Fundacja dziala dzieki teatrowi i kasie od sponsorow. Czasami potrzebuje pomocy w promocji zeby moc sie dalej rozwijac. Jak sie nie bedzie rozwijac, to na wystawe bedzie tylko 200 zl., potem zabraknie kasy na wyplacanie prowadzacego itd. Ja nie mam w sobie nauczycielskiego zwyczaju przymuszania i trzymania za twarz. Ale jak nie zaczniecie byc refleksyjni to nam grupe rozwiaza. Uczciwie was informuje.

    h.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak każdy.

    Juana

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto zrobi zdjecia z POST SOC?

    OdpowiedzUsuń
  19. A co jest z nami nie tak ? Chyba przecież przygotowujemy tą wystawę, a o rozgłos też się raczej nie trzeba martwic.

    OdpowiedzUsuń
  20. a kiedy jest POST SOC??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej, nie no, z wami wszystko jest jak najbardziej OK.
    Chciałam tylko żebyście to wiedzieli, że Fundacja stworzyła naszą grupę i czasami też coś z tego chce mieć. I jak będzie miała ochotę to ją zlikwiduje.
    Powinnam była wam to wcześniej wyjaśnić, ale myślałam że to jest oczywiste.

    http://www.socfestiwal.pl/

    Po szczegóły związane z robieniem zdjęć na próbach dzwońcie do Staszka.

    OdpowiedzUsuń