wtorek, 31 marca 2009

plenery dla kazdego

Czesc.przepraszam, ze ogolnie to trudno mi zoorganizowac wspolny pleren, zeby kazdy mogl fotografowac to samo i pozniej to prownac ;), ale po prostu ostatnio jestem w ogromnym pospiechu i na wszystko brak mi czasu. ale mam propozycje. teraz swieta ida. to dosyc fotograficzny czas. jezeli macie ochote to sprobujcie je sfotografowac. pomyslow moze byc wiele. mozna fotografowac rodzine ktora przyjezdza z daleka...albo fotografowac TV z filmami puszczanymi na wielkanoc, ale w swieta tez jest duzo wydarzen plenerowych. tutaj krotka lista:
-5 kwietnia (niedziela Palmowa) - w Lipnicy Murowanej i Tokarni jest konkurs na palmy, w Kalwarii Zembrzydowskiej od ok 15 chyba zainscenizowany wjazd Chrystusa na osiolku.
-9 kwietnia (wielki czwartek) - od 15 albo 16 w Kalwarii zaczyna sie Misterium Wilkanocne
-10 kwietnia (wielki piatek) - od 6 rano w Kalwarii Droga Krzyzowa. warto wstac:)
-11 kwietnia - swiecenie pokarmow
-13 kwietnia - smigus dyngus i na kolorowy odpust ul. emaus na salwatorze.

ja zachecam. to swietna okazja do fotografii reporterskiej. mozna smialo fotografowac ludzi i nikt nie bedzie zwracal na was uwagi!!!

strona kalwarii zembrzydowskiej : http://www.kalwaria.eu/


T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz