niedziela, 29 marca 2009

Nowe zdjęcie



Nowe zdjęcie, z którego jestem zadowolony. Obawiam się jakości innych zdjęć, bo pomyliły mi się upatrzone miejsca i zrobiłem większość zdjęć pod jakimś niefajnym ogrodzeniem. Potem przypomniałem sobie, że miejsce na to zdjęcie jest gdzie indziej i zasuwaliśmy trochę dalej. Najśmieszniejsze jest to, że kiedy robiłem w nie tym miejscu co trzeba, warunki pogodowe były świetne, niestety potem waliło ostre słońce i zaledwie na moment słońce zaszło. Wtedy zrobiłem to zdjęcie, jedno z ok. setki tego samego ujęcia.

M. G.

9 komentarzy:

  1. ale wydziwiasz z tym miejscem! a i tak tła praktycznie nie widać;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne i dobrze pasuje do pozostalych. robienie zdjec to duza praca po prostu ;)
    T

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłem 3 miesiące temu to samo zdjęcie, tyle że w szkole. Wierz mi, Olu/Dorotko, że tło miało OGROMNE znaczenie. Gdybym nie był debilem i nie zapomniał, w którym miejscu robić foty, pewnie wysłałbym jeszcze jakieś inne zdjęcia. No ale cóż, lepiej poprawić niż potem kręcić nosem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maciek a moze przyniesiesz w srode wiecej zdjec z tej sesji....co ty na to?
    T

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę przynieść, tylko po co? One nie są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam z Dorotką fajniejsze tłooo OOO! :D

    Gratuluję, Owen tak ładnie tu wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  7. owen ładnie tu wyszedł bo go mało widać (o jaka ja milutka) ;q

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynies zebysmy zobaczyli jak wygladaja "niedore zdjecia"...przez takie przyklady tez mozna sie uczyc, nie? ;)

    T

    OdpowiedzUsuń