wtorek, 31 marca 2009

Niefajne zdjęcie

Niefajne zdjęcie wygląda np. jak to:



Kadr mi się dosyć podoba, gałęzie tworzą fajną abstrakcję, ale i tak przy powtórce tego zdjęcia zrealizuję je inaczej i prawdopodobnie na innym tle (bo mi za bardzo śmierdzi tym nachtwejowskim zdjęciem z okładki "War Photographer"). Co mi się nie podoba? Przepalona chmura z tyłu (w ogóle ta chmura jest niepotrzebna). Ze względu na to, że świeciło dosyć ostro nawet lightroom tu nie pomoże. Nie podoba mi się też lekki cień obiektywu na czole pana R.
Te błędy to tylko i wyłącznie moja wina, gdybym pamiętał gdzie mam robić zdjęcia i poszlibyśmy tam wcześniej, gdy światło nie było tak kontrastowe, nie byłoby tego typu baboli. Jedynie skorzystałem z tego, że przetestowałem nowy obiektyw w warunkach bojowych i sprawdził się świetnie.

M. G.

1 komentarz: