czwartek, 26 lutego 2009

Naprzód!!!!!!!!

Drodzy Warsztatowicze!!!!!
Jeszcze raz bardzo chciałbym was zachecic do robienia zdjec. z glowa oczywiście :). bo najwazniejsze to zdjecia robic, pokazywac i o nich rozmawiac. uwierzcie mi dookoła was jest tysiace osob, miejsc i rzeczy które warto sfotografowac. przykład: szkola. jest bardzo malo dobrych zdjec ze szkoly. pomyslcie: nauczyciele nudzacy się w pokoju nauczycielskim, kolega odpowiadajacy przy tablicy, szkolne akademie, popalajacy papierosy uczniowie za rogiem, stres przed klasowka...to zdjecia które najlatwiej zrobic jak samemu się w tym udzial bierze!!!!!!
a rodzina....Rodzina to jest temat.co się dzieje w domu rano? a co wieczorem? siostra idzie na randke, brat gra na komputerze, a tata, a mama?...to jest wspolczesny swiat, który czeka na dokumentacje!!!!

No dobra to teraz personalnie;) :
Maciek - weź aparat do szkoly, zrob w tym tygodniu portret kolejnego kolegi. fajnie ci się to wychodzi.
Ola - czekam na kolejny portret, taki w twoim stylu . a może zauwazysz cos subtelnego jak kartka o pierogach, albo wlosy wplatane w krzak...
Juanko - hmmm....wierze w ciebie...
Pani Aniu - niech pani chodzi z psem jak najczesciej i jak najdluzej, niech się wyszaleje, to swietna okazja do fotografii!!!!!
chlopaki - jedzcie w weekend do huty, pospacerujcie, może po parkach, a może gdzie indziej. na pewno cos się trafi. a może Szymon odwiedzisz mame w wieliczce i nad kadrami popracujesz jeszcze.

Robcie zdjecia, gdy was cos zachwyci, robcie zdjecia kiedy was cos zainteresuje. po prostu robcie zdjecia !!!!!

ps. wyslijcie mi swoje linki to dolaczymy je z boku.

5 komentarzy:

  1. Zrobię kolejne portrety, gdy zrobi się ciepło, nie w szkole, a na zewnątrz. Nie chcę robić w szkole, światło jest za słabe, za dużo gratów w tle, a szkoła jako temat mnie nie interesuje.

    Prognozy są optymistyczne, może w następnym tygodniu nawet mi się uda zrealizować pomysły, które siedzą w mojej głowie od kilku miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i link - http://keicam2.digart.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle że w szkole to ogólnie zakaz panuje, oczywiście zawsze coś się tam uda pstryknąc, ale żeby na lekcji to raczej wątpie.
    I miło, że we mnie wierzysz. Coś wymyślę, planuję jutro pochodzic po Hucie :-)

    A może Pan Prowadzący również weźmie udział ? :P

    A linków mam sporo, ale podam do digarta, bo większośc da na ten portal. Mało swoich zdjęc tam mam, ale jak kogos zainteresuje to w opisie podałam odnośniki do stron, gdzie jest mnie więcej :-)
    http://juana.digart.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro digart - to ja się nie wyłamuję.
    http://dsimon.digart.pl/
    szymon

    OdpowiedzUsuń
  5. jak chcesz to sie wylam!!!!

    T

    OdpowiedzUsuń